Blev ett dopp i det blå :)

Maja å Kopia hängde med till Daniel Sten för ett dopp i det blå! Alva red Zeb å jag cyklade :)

Det var sååå skönt i vattnet! Bara jobbigt att det är så satans lång-grunt! Det känns i benen, FÖRSTÅR att hästarna tycker att det är tugnt att trava runt i. Roffe fick hänga med å simma lite, DOCK kopplad! Och sen bunden, han grät ;)

Brudarna plaskade runt lite först och jag filmade lite och fotade. Sen bytte jag å Alva och jag å Maja for ut å simmade lite med ponnysarna - så jäkla kul :D

Kopia visade sig från sin sämre sida och stegrade rätt mkt :/ Har aldrig sett en häst stegra på det viset, hon riktigt viftade allt som gick med hovarna :O













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0