Beställt :D

Gjorde en liten inventering och insåg att Zeb har bara 1 grimma och mina grimskaft är nötta och slitna och utspridda över hela stallet :/ Så jag beställde lite extra, var på REA :D Beställde även en EGEN gelpadd och ett snyggt schabrak :D


Tror att Zeb kommer att passa i denna :)



Beställde 3 st, minns dock inte vilka färger :D


Veckans Måste!









Också nått av dessa schabrak, kommer inte ihåg vilken färg :/
Det bruna passar han nog bäst i, men han har mest sånna "naturliga" färger
och det skulle vara kul med det grå/orange :)
Blir spännande att öpnna :D

Kommentarer
Postat av: mimmi edman

hej vars har du köpt grejerna? fint schabrak de grå

2011-07-15 @ 09:12:53
URL: http://mimmishastliv.blogspot.com/
Postat av: Camilla

jag har fått medicin, ont gör det faktiskt inte, men det tjuter och jag hör ingenting. tryckutjämna går inte ens nästan, hur mycket jag än tar i :P

2011-07-15 @ 12:14:32
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: angelica

jag har en silikon padd som bara använd 2ggr om du vill köpa för en billigt peng :)

2011-07-15 @ 12:53:17
Postat av: Jeanette

Fina! Jo, jag är också såndär som beställer och sen glömmer vad jag beställt. Hahaha

Schabraken var ju fina i båda färgerna så det blir nog bra vilket det än är i paketet. :)



Silicon eller gel-pad har jag tänkt köpa hur länge som helst men de är ju så dyra! Yikes. Så det får vänta tills Peckys operation är färdigbetald.

2011-07-16 @ 12:09:21
URL: http://sillydoris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0