"Inaktivitet....

...föder inaktivitet" - Har jag hört, och det stämmer!

Sen A, Q och Z åkte till Näsudden har jag gjort SÅ LITE som möjligt! Och bara blivit seeegare och slööööare. Att jag blev sjukskriven pga örat gjorde inte saken bättre...

Jag gäspar KONSTANT! Har ingen lust med nånting OCH är rastlös samtidigt :/ Vill umgås med folk, men trivs bäst ensam. Är DÖDSTRÖTT på fm och lider av MASSIV nack- och muskelvärk, men då kvällen kommer ligger jag och zappar igenom kanalerna på TV:n i flera timmar... Har ngr "sommarplaner" som jag har problem med att få gjort och bara skjuter upp saker... *SUUUUCK!!!*

Men igår kväll bestämde jag mig för att "rycka upp mig", dels för Roffes skull som blir RABIAT av att "vila" mer än 3 dar och går lös på kattstackarn ;P

Så jag ställde väckarn på 8-8.30 och bestämde mig för att ta en lång cykeltur med honom idag :)
Gick som planerat :D Var liiite seg på morron och vi tog oss iväg vid 11-tiden. Men jag steg upp då väckarn ringde och lyckates hindra min impuls att somna om *stolt* ;)

Cyklade runt Strömsholm. Det är SÅ vackert uppe vid höga bron! Passerade Gaffla så Roffe fick svalka av sig ;) For sen förbi Ellie och Emil ♥ för att se om dom skötte sig och var snälla med pappa Fredric nu då mamma Maria ligger på lassa. Eller som Ellie säger "på kusen" (sjukhuset ;) Jag fick med dom på min cykelsaffari och vi for och fikade på Hembyggdsgården :)

Jäkla skitungar till att vara fina :) Ellie är i sitt VÄRSTA trots-esse :O Och Emil är bara g å gla´mest hela tiden ♥ Jag å J fick ju rycka ut som akutbarnvakter natten mot igår, då Fredric var tvungen att köra in Maria på akuten pga sina svåra magsmärtor :( Emil var såklart vaken, och SÅ mysig med oss i soffan :)

Lite bilder från idag :)


Galen Roffe och sur Tuss ;)






Hur vackert som helst :D



Stekarn, redo för Stureplan ;)




Chillar i stora gungan, som fick "tummen upp" av Emil ;)



Mina Söt-Pluttar :)
Dagens ENDA bild på Ellie, då hon surar ihop eller springer iväg då man tar fram kameran :(



BONUS BILD!


KOM HEM!!! Min vacker flicka ♥


Nu blire sill å potäter till lunch/middag innan jobb 16-20
Sen är jag LEDIG fredag å lördag!!
Blir party imorrn, så lördan lär bli..eh..lugn..
..å jobb söndag 11 timmar :/
Nåväl :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag störde honom inte, jag bara släppte iväg honom ett galoppsprång för tidigt. :P och i 3-kombinationen skulle det som sagt in ett galoppsprång till ;D



jag ska föröska fara dit så ofta jag kan, ska bara bli frisk först ;)

2011-07-14 @ 15:58:57
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Alva

om du bara ska slöa och cykla och parta är jag hellre här med hästarnaoch med moster & co:

;):P

fast jag saknar er liiite bara liite! :



hadetsåbra!

2011-07-14 @ 18:15:08
URL: http://denna blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0