Mutter :(

ÄNNU en kanondag som går till spillo pga JOBB! Det är så trist att inte kunna njuta av sommaren som alla andra gör! Det är dock ett val jag själv gjort, behöver tjäna pengar. Men jag lovar att detta är SISTA sommaren som jag hoppar över semestern! Just innan jag for från gården idag så var nästan alla där. En del hade eller var på väg till badet med hästarna, en del skulle vara tsm på ridbanan. Jarno ringde och frågade om jag skulle med till stranden osv. "Nä, jag ska ju jobba" TRÅK!!

Kommentarer
Postat av: Alva

haha jag har oxå varit och badat! :P jag träffade Jarno och den enda som saknades var du såklart! :)

2011-07-20 @ 15:31:55
URL: http://hallagarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0