Shopping!

Har nyss varit och shoppat lite med Ida och lillkusin Saga.
Letade bikini och skor eftersom Zeb ..
hittade faktiskt en bikiniöverdel!
fast den såg lite konsti ut på bilden..aja
den duger!;)
hoppas mamma godkänner den..
hon är lite tjollrig när det gäller vissa saker..
mammor..eller hur?


Hittade dock inga skor för jag vill ju ha foppatofflor och dom är så dyra i Sverige! Pappa brukade köpa foppa när han flög till USA för där äre billigt!:)


Ska ta in hästarna snart.Typ de enda Saga säger är "Jag vill rida!"sen när hon har ridit och är på väg hem "åhh är vi redan hemma!? jag vill rida MER!"
när hon rider säger hon bara"jag vill trava!!" när man har saktat av är det "trava MEER!!"
och om man säger nej " varför?" också berättar man "juuste! de visste jag redan!"
Känns som att Ellie också kommer bli sån..undrar varför??;):P


Ajamåste ge mig nu..känner att inlägget blir rörigare och rörigare för att jag blir tröttare och tröttare..
//Alva

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den var ju söt och fin :) Men, nu kommer du HEM!!

2011-07-17 @ 08:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0