Upphängd å nersläppt :(

Har en tyngd på mina axlar *suckl* Förrutom att jag verkligen HAR värk i axlar å nacke som kryper upp till skallen samt trött å vek rygg, så känns det även psykiskt. Känner mig lessen :S

Funderar mkt på livet i allmänhet just nu... Det funkar INTE på jobbet! Dels pga all min värk, men även för att jag verkligen INTE trivs! Sitt jobb är ju ett ställe som man rimligtvis ska spendera en 3:e del av sitt liv på, då vill man ju gärna må bra av det också! Fast SAMTIDIGT så ska man vara GLAD att man faktiskt HAR ett jobb! Suck...

Sagt upp stugan nu. Har betalat halva hyran och ska vara ute till den 15:e. Och efter måmga om och men så blir det att jag flyttar tillbaka till huset ♥ Och DET är iaf något som känns bra :)
Kommer att sakna livet på landet. Har trivts som fisken i vattnet och sovit som en stock! Men börjar vara liiiite less på att det inte finns vatten eller toalett. Och sista tiden har jag BARA varit på jobbet, så det har känts lite som det kvittar VAR jag sover :/
Men vi ska göra om lite i huset, sovrummet bla, och det ska bli spännande!

Väntar nu på att dom ska ringa från HC så jag får tid hos läkaren. Hoppas han ordinerar vila. Orkar inte med...

Känner mig vansinnigt ynklig som gnäller över detta då det tragiska i Norge pågår... Det är så ofattbart att det inte riktigt går att ta in....

Om ngn dag åker vi iaf till Piteå för att hämta hem Zeb. Och det känns riktigt bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0